sufii Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Ønsker å kjøpe bmw e39 baklykter, de facelift lyktene, men pæreholderne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Husk at du må ha med ballast også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Aner ikke hva det er? Trenger egentlig ikke nye baklykter, men bare ledningsnett til lyktene, men virker ikke som om det er mulig. Pæreholderne mine har rustet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Ballastene er til LED-stripene, slik at de lyser De tåler ikke 12V, men skal ha 10VDC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 Åja, da har jeg misforstått. Skal ikke ha led lys, men de røde og hvite lyktene, klarglass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Entusiasten Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Jeg har de liggende! 500,- Kan møtes ved brynseng! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå