Ratking Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Hallo Jeg har en e46 touring der noen stag og div er modent for utskiftning. Nå er jeg klar over at orginalt er best, men er sånne komplette pakker fra ebay tyskland helt håpløse i kvalitet? Har hørt rykter om at det gir seg etter noen måneders bruk. Da er det ike verdt å sette på en gang. Et sett jeg har sett på er som dette http://www.ebay.de/itm/Satz-Set-Querlenker-Komplett-Vorderachse-BMW-E46-3er-Touring-/170892653331?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE46&hash=item27c9fef313 Takk for svar
narcatis Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 HalloJeg har en e46 touring der noen stag og div er modent for utskiftning. Nå er jeg klar over at orginalt er best, men er sånne komplette pakker fra ebay tyskland helt håpløse i kvalitet? Har hørt rykter om at det gir seg etter noen måneders bruk. Da er det ike verdt å sette på en gang. Et sett jeg har sett på er som dette http://www.ebay.de/itm/Satz-Set-Querlenker-Komplett-Vorderachse-BMW-E46-3er-Touring-/170892653331?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE46&hash=item27c9fef313 Takk for svar Ein kolega prøvde seg på komplett forstillings deler på ebay til ein e34. Gjekk nesten eit år så var det stor slark i alle staga som blei skifta. men kan jo ver forsjell fra dei billige delene. så kan ver verdt eit forsøk og kansje ikkje. har sjøl kjøpt og montert stabstag fra ebay på min e39 men har ikkje blitt utslitt enda. kjørt eit år med det. så er opp til deg om du vil ta sjangsen og prøve.
Spankus Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 har hørt mye bra om ebay understellskit som er fra tyskland.
mspec Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 er forskjellige merker med forskjellige kvaliteter i andre land akkurat som i dette. Meyle er bla. et bra merke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå