djscream Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Hei Bimmers Folk Jeg har/hadde en E36 m3 3.2 ble stjelt og ribbet for motor og så og si alt annet Det som er igjen av bilen er kaross, og understell For og bakstilling , mener det mangler kardang/husker ikke helt. nytt senkesett for m3 står på, rulla bare 4-6 mil splitter nye vinterdekk på felg står på. Og veldig bra bremser. Før jeg gidder å kjøpe bilen ut fra Falk sin lager, så sjekker jeg ut om noen trenger noe. Bare å rope ut så er jeg ikke langt unna. alt av deler er å hente da i Skien/Porsgrunn/Ulefoss ved avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Pris på bremser? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Eksos? Og hvordan senkesett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Hva slags vinterdekk/felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå