Husky Skrevet August 18, 2012 Skrevet August 18, 2012 Hei, jeg har en del steinsprut på begge sideskjørtene/kanalene rett foran bakhjulene på min e61. Er det flere som har det? Må vel kjøpe meg beskyttelses tape. Er det noen som vet hvor man kan få tak i tape?
HMW Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Stort sett alle som driver med dekor setter på film for deg.. du skal vel ikke ha på teip???
Husky Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Stort sett alle som driver med dekor setter på film for deg.. du skal vel ikke ha på teip??? Nei da : ) Skal sette på film. Har du steinsprut på kanalen?
HMW Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Ikke mye, men det er vel fordi jeg byttet for to år siden.. De gamle var stygge. Bilen blir ikke brukt stort..
John Kr Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Hei, et kjent problem. Har satt på 3M steinsprut tape både foran og bak på min F11. Rimelig enkel jobb og anbefales. Men etter som du har fått en del skade allerede så må du vurdere hva du bør gjøre før du eventuelt sette på noe... Jeg tenkte å sette på skvettlapper, men det finnes ikke til M-sport.
HMW Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Bare plastikk så trenger da ikke gjøre stort...bare forblir stygt uten å bli værre
Husky Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Hei, et kjent problem. Har satt på 3M steinsprut tape både foran og bak på min F11. Rimelig enkel jobb og anbefales.Men etter som du har fått en del skade allerede så må du vurdere hva du bør gjøre før du eventuelt sette på noe... Jeg tenkte å sette på skvettlapper, men det finnes ikke til M-sport. Jeg har satt på skvettlapper både foran og bak. Men det hjelper ikke nok. Kan j spørre hvor har du kjøpt 3M tape?
John Kr Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Hei Beklager sent svar... 3M stenspruttape får du kjøpt/bestilt hos alle som selger 3M tape. Jeg kjøpte min hos Byggmakker, trur du kan gå direkte på 3M også. Meget bra og elestisk tape. Du får denne både på 10 cm bred rull eller i større areal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå