andreasn Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Dette er sikkert et helt idiotisk spørsmål, men ettersom bilen var handlet inn på politiauksjon er diverse ting ikke klarert. 1996 e36 320i, når det skal gires til revers er det et hardt trinn som helt sikkert er en enkel patent på - men hva er denne? Hvordan kan jeg unngå denne ''bulken,'' av en stopper for å få den i revers?
Kjell Z3 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Om denne sperren plager deg har du dårlig teknikk Ha litt fart på handa di når du skal sette den i revers, nærmest som et forsiktig lite slag.
D.Toft Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 3 valg slik jeg ser det: 1:tren så du blir sterkere i armen 2: kjøp deg automat bil 3: selg bmw og kjøp noe annet
S.Hafsmo Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Kanskje nr. 10 har litt unormal slitasje? Evt. kan du jo kappe en runde av nr.9. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=809427
andreasn Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 3 valg slik jeg ser det: 1:tren så du blir sterkere i armen 2: kjøp deg automat bil 3: selg bmw og kjøp noe annet Haha, du må ha misforstått, jeg får det til, har bare tenkt meg at det var en patent som var meningen å bruke Om denne sperren plager deg har du dårlig teknikk Ha litt fart på handa di når du skal sette den i revers, nærmest som et forsiktig lite slag. Takk, dette løste problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå