Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Døren bak er gått i vranglås og kan ikke åpnes fra noen sider. Skal visst være noe vanlig på 520, og jeg vil helst prøve å løse dette uten å måtte ødelegge hele dørtrekket. Noen som er kjent med dette?

Skrevet

:mrgreen:

Neida jeg er ikke kjent med det men ser noen biler sliter med det.

Prøv å finn ledningen til sentrallåsen inn i døren og lås opp / igjen et par ganger å se om den tar tak i døråpneren. Eneste jeg kommmer på :)

• 1 month later...
Skrevet

jeg har samme problemet med bakdør på venstre side på min e36 323i.. Døra har aldrig reagert på sentralen i mitt eie så er vandt med å låse den manuelt, men må har den låst seg fullstendig. Når jeg drar i den som man åpner låsen med ifra innside virker det som det er ett lite vakuum eller en fjær som drar den ned igjen. Hjelper ikke å holde den igjen oppe. Har hatt av dørtrekket for å se men det et en stålplate der hvor låsen er så det er vanskelig å komme til bak der.. Er tre blå ledninger som ligger døra å har en liten tro på at det kan være til sentrallåsen.

Noen som kan hjelpe? Ganske irriterende problem dette ......

Skrevet

Ifølge Jæger kunne det ordnes på deres verksted, men da uten garanti for at de kunne klare det, hvilket ville koste 3 000 eller mer (som sagt uten garanti for at det virker, og med risiko for at dørtrekket ville bli ødelagt). Vil derfor selvfølgelig helst forsøke å få det til på billigere måter...

Skrevet

Du kan prøve å ta av skrapelisten nederst på yttersiden av ruta. Da får du en liten glippe slik at du ser en svart wire på innsiden av døren som går inn på en liten vraket til håndtaket. Hvis du nå lager en krok som kan få dratt i den wieren, så kan du være heldig. Men imot med at døren er låst, så går det nok ikke. Men skader ikke å prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...