eric Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Meget sjelden utgave BMW ///M3 Individual vurderes solgt. Denne bilen er ORIGINAL INDIVIDUAL Calypso rød med alcantara skinn; inkl alcantara M-tech 2 ratt, girspak, håndbrekk med ///M-farget søm. Org 17" Motorsport felger i org.koks farge. Disse er ikke omlakkert og er like strøkne på begge sider- Ikke ei ripe. 7,5x17 og 8,5x17. Dekkene er nye og samme spesifikasjon som bilen ble levert med org fra Motorsport avd.(selve dekk produsenten er den samme oxo.) Bilen har ikke klima- da vinduet hele tiden skal være nede og lyden nytes Bilen ble importert fra Sverige for 2,5 år siden og har stått tørt i garasje siden den gang.Den er vist på BT uten mangler. Ikke benyttet av nåværende eier Selges eksl engangsavgift, men inkl MVA. På en bil som denne burde man bruke ALTERNATIV BEREGNING ved betaling av engangsavgiften da dette KAN medføre store besparelser.Har selv fått det regnet ut av en person som har god erfaring med dette og oxo hentet inn info fra personer med samme type bil som har fått refusjonssøknaden godkjent. Etter de beregninger som er gjort vil avgiften tilkomme på ca 55.000.-. Dette gir deg derfor en prismessig gunstig kjøreopplevelse som hverdagen så absolutt burde inneholde. Montert følgende: carbon BMW merker foran/bak, sort ///M3 merke på koffert, GT splitters og org. hattehylle med solgardin og nytt batteri. Står for tiden på 18 BBS LM som kan fås kjøpt mot ett pristillegg på 10000.-( ps ikke GS kopien- likner orginalen på en prikk). Disse har for kjennere den riktige "steppen" på bakfelgene. Bilen har takluke, startssperre, alarm og sikkert annet jeg ikke kommer på akkurat nå. Her skulle det egentlig bare være å få på skiltene og nyte en ///Meget pen org ///M3. Pris 110000.- m. org 17" / 120000.- m. BBS LM Selges i den stand som forevist. Bilen står lagret for tiden og kan besiktiges av særs intereserte kjøpere. Grunnet prioritering av annen motorsportgren vurderes denne sjeldne utgaven av en BMW E36 ///M3 solgt. Desverre ikke interesert i innbytte. Send meg en PM så tar jeg kontakt raskest ///Mulig. Takk er for interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 110´+ 55´= 165´som er veldig rimelig for en slik bil som dette. Du kunne glatt tjent deg gode penger og krevd opp mot 200´for denne og kanskje enda mer. Har du tatt deg bryet med å anskaffe deg denne perlen av en E36 M3 så forstår jeg ikke hvorfor du ikke går den siste veien og skaffer den skilter. Det største jobben der er vel å sende søknaden til noen byråkrater og legge inn KID nummeret på fakturaen i nettbanken din når regningen kommer. Nå har jeg vært ganske flåsete og satt deg på kniveggen, men det er tillitssvekkende for deg som selger å fremlegge en alternativ beregning som lover gull og grønne skoger for en potensiell kjøper. Forsvar det slik du vil, men gir du et godt svar vil du kanskje ende opp med meg som kjøper denne perlen av en bil da jeg slettes ikke skriver denne meldingen for å svekke andre menneskers livskvalitet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 SOLGT!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå