Rønningen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Har en sliten 528 stående som er ihjelrustet, å fant en billig 518 nå. Er alt av innfestningene like? er det en grei jobb å slenge alt over fra 528n? Takker for svar.
Haakjin Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Det meste er likt, ikke noe problem å bygge om. Eneste forskjellene jeg kommer over er noen braketter i motorrom som er plassert litt annerledes mtp kjøleveskedunk etc. Men resten er nokk bare å bytte ja
terminator Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 nå er det veldig lenge siden jeg gjorde dette med ein 518, men kan ikke huske jeg måtte lage eller sveise noe ....
Rønningen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Da håper jeg det går halveis greit hvertfall, skal bli morro å få en strøken rød E28 til sommeren igjen.
Mjørgen Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Kommer ann på hvilken årsmod bilene er.. Er forsjell på diff innfesting.. Var et skille i 1985 en gang:)
Rønningen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Kommer ann på hvilken årsmod bilene er.. Er forsjell på diff innfesting.. Var et skille i 1985 en gang:) 528 er en 1986, og 518 er 1987.
Rønningen Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Okei men hvordan er det med alpina leppe aa slikt til disse? Finner kun til -84 hos koed. Evt tilpasse?
Haakjin Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Passer rett på uten noen problemer uansett modell den Må borre hull i orginal blekket til leppa enest da.
Rønningen Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Passer rett på uten noen problemer uansett modell den Må borre hull i orginal blekket til leppa enest da. Kjekt! den monteres under den originale kromfangeren den? Har sett mange bilder av alpinalooken her inne. Men ser ut som originalfangeren er vekk..eller er det bare jeg som ikke klarer aa se det?
Haakjin Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Neinei, alt er der som orginalt, er bare en leppe som er skrudd på selve frontblekket som er under støtfangeren.
Rønningen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 Men hvordan er det med ledningsnettet på disse? Må alt i motorrommet fra 528 over på 518n eller kun motorledningsnettet plugges inn i sikringsboks, hjerne, og slikt? Har ikke fått hjem den andre enda, derfor jeg lurer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå