Vegardb17 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hei, har anskaffet ganske fine svarte sportstoler til E34 520'n og klør meg ganske mye i hodet når det gjelder elektronikken i førerstolen. Fra før så har jeg helt vanlige manuelle stoler og har en hvit kontakt under begge forstolene: Passasjerstolen var bare å koble rett i(fungerte gjor den også) men på førerstolen så fant jeg ingen kontakter som passet. Under førerstolen var det endel kontakter. Jeg tenkte først at det må være denne(bildet under), men kontakten var feil farge og i kantene er ene siden rund og andre siden er det "firkant" i ene hjørnet og "vinkel" i andre hjørnet. På den hvite hadde disse byttet plass så jeg skjerte av hjørnet i den hvite kontakten for å få den til å passe, fargene på ledninge i pluggene gikk forresten overens. Men fortsatt ikke tegn til liv. Det var 12 ledninger i sete-kontakten, 5 i gulvkontakten. Noen flere ledninger som lå under setet, dårlige bilder på noen av dem men.. jævlig lang kabel som var frakoblet da jeg fikk den, sikkert ikke noe å bry seg med, eller? 2 frakoblede plugger: Enda en løs plugg, klarte ikke få til skikkelig bilde, men tviler på den er relevant. Hadde satt stor pris på kunnskap om det her, hadde vært gaaanske flott å fått montert de snarest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå