Bergen87 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hei. Lurer på hva denne bilen kunne blitt solgt for? 318IS. 1994. Full m-utvendig. Hel og fin innvendig. EU-ok til 2014. Veldig lite rust, tok det meste i januar. Nye forskjermer begge sider. Nytt senkesett, rustfri eksos, dempertopper, bremserør begge sider bak og klikkestag i år. Nettopp tatt hjulstilling. Alt nytt i håndbrekk. Senksett er hardhets og høyejusterbart. Men har fjernet hjelpefjærer forran og snudd justering bak for ekstra senk. Helt nye frontlykter og blinklys med hvite pærer. Ny frontrute. Har papirer på senkesett, at 17" tilsvarer orginal rulleomkrets og på hjulstilling. Pluss eu-kontroll. Nye matter innvendig og m-girkule. Rullegardin bak, og soting bak. Måtte ta av fremme pga. kontroll. Føler meg alt nytt til giroverføring for å stramme denne opp. Byttet diff og kasse i januar, men kasse bør kanskje byttes. Hardykobling er byttet. Er sent søknad til VV om motorbytte til m52b20. Men venter på behandling. Sub følger ikke med, men alt av kabler ligger klart. Bilen er gått 230.000km. Flott lav sigebil, eller prosjektbil Bare spør hvis dere lurer på noe. Annonsen blir redigert etterhvert som jeg kommer på ting, kan evt ta innbytte i 325 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergen87 Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Kan begynne et sted... Hvis eg vil ha 70k for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
generalen Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Pris? Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kan begynne et sted... Hvis eg vil ha 70k for den? 70 må vel være 30-40 000 for mye? Siden du spør hvor mye du kan forlange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 er det blitt flikket noen plasser på bilen med annen rød farge enn bilen? trur eg eigde denne i vinter faktisk eller ja det er min gamle pen bil egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 70k er vell litt og ta i ja får en ISbil. 35k~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 legger du denne på finne vil jeg tro du får nærere 35000.- enn 70000 for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennerga Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hei! jeg lurte bare på om bilen er solgt og evt pris og hvor du holder til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå