T. Thøgersen Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Må nå selge banehjula til E30'n, ettersom overgang til større bremser også krever større hjul dessverre. Info: 7x15" ET37 205/50-15 86W Toyo R888 (GG) Navkopper har jeg ikke, sentreringsringer følger med Dekka kjøpte jeg nye i sommer, de har gått +/- 30 runder på Rudskogen og max 10mil på gata, så det er plenty med mønster igjen. Felgene er runde og greie, minimalt med riper. Vaskes selvfølgelig før salg. Noen bilder av åssen de ser ut på E30'n min: (På bildene har jeg 15mm spacer foran og 5mm bak.) Send PM ved interesse, andre spørsmål kan tas i tråden. Prisantydning er 6000kr eller seriøse bud/henvendelser. Ikke interessert i å bytte i Bayliner, AstroVan, Aids eller annen drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Fredags-bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Opp og hopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Tror jaggu jeg fant navkoppene også. Slepper pris til 5000 riksdaler, er klar for å ordne en god deal hvis noen er seriøst interesserte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Edit, navkoppene var ikke de som hører til. Hvis noen er interesserte er det bare å gi bud. Kan evt byttes i 17" til E30 (4-bolt) i 7 eller 7,5" brede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Går det med 16" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Hvis du tenker på innbytte, så er det kun 17" som gjelder. Er for snau plass til 16", også er det enklere å finne r-dekk i riktig dim i 17". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Stemmer, okay. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Da er disse solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå