Vulturous Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Skal ha avtagbart hengerfeste på en E39 520 med org eksos og bakfanger. Har da lyst på en endestuss som kan få frem litt finere lyd (som ser cirka slik ut: http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-E39 ... a5&vxp=mtr ) I tillegg lurer jeg på dette med hengerfeste da... Fikk et tips fra selger av denne bilen om M5 bakfanger med diffusor så jeg slapp å ha et sånt stygt lokk på originalfangeren. Noen som har tips angående bakfanger og eksos, som passer både hengerfestet og lyddemperen uten kutting?
D.Toft Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 hvorfor vil du ha slik stygg stuss? mye penere når dem går rett ut..
Vulturous Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 fant bare noe som ligna sånn cirka, mente at jeg ikke vil ha en slik bred oval en
ChristerM Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Kjøp nå for guds skyld ikke DTM-stuss på E39..
Vulturous Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 igjen, fant bare noe kjapt og greit som ligna på det jeg vil ha. fint om jeg slipper å forklare flere ganger. for å forenkle det vil jeg ha et "dobbelt rør", og ikke en lang flat sak.
Vulturous Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 ingen ? passer alle fangere en dobbel endestuss?
Scampi Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Standard fanger på E39 har ikke utskjæring for eksos. Såvidt meg bekjent må du ha lokk til hengerfestet på M-fanger også, men lokket er da en del av diffuseren. For øvrig skal 2x76mm.-endestuss passe bra med original diffuser, 2x80mm. blir for stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå