Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager nå en egen tråd for 3-serie delene (stort sett e36 M3 deler) jeg har liggende som jeg

ikke trenger eller har plass til. Flere bilder kommer etterhvert og ved etterspørsel.

Delene kan hentes i Verdal (Nord-Trøndelag) ellers kommer frakt i tillegg.

Posten tar 170kr for Norgespakke med sporing opp til 10kg (255kr over 10kg), noen deler

kan sendes i bobleplastbrev som er ganske billig. Kun forhåndsbetaling til bank eller Paypal.

Det som er merket solgt er solgt.

E36:

* M3 3.0l luftfilterboks, brukt men uten skader, inkl M3 innsugsrør i forrkant som ulikt andre

e36 henter kald luft fra bremsekjølekanalen i tillegg til nyrene.

Pris: 500kr.

* Mellomstor OBC med CheckControll, utetemp, tid/dato. Inkl el.kontakt. Har stått i e36 M3.

Selges uten annet utstyr enn el.kontakten.

Pris: 500kr.

http://images.bimmers.no/files/tmsgsw7gqkmm866vvjus.jpg

http://images.bimmers.no/files/ljorb52rc0sfp91urmn5.jpg

* Stor OBC (18 knapper). Har stått i en 318is og jeg får ikke justert den til M3 forbruk så

den viser feil forbruk i biler med 6 syl motor. Derfor passer den best i en 4 syl hvor man vil

at den skal vise riktig forbruk. Brukt men helt skadefri og pen, selges uten utstyr som evt

trengs til en ombygging fra mindre OBC eller analog klokke.

Pris: 750kr.

http://images.bimmers.no/files/55nbl1usv1vbzwrtlr6f.jpg

* Orginal M3GT / 318is Class II vinge (to-delt vinge). Har noen skader og har blitt limt sammen

en gang, er også knekt av en liten del på underdelen av vingen men denne følger med og kan

limes med riktig lim. Ikke noe tegn til svakhet i vingen, vingen sto på GT´n min når jeg kjøpte

den og ble brukt lenge både med og uten GT klosser (følger ikke med) uten tegn til svakhet.

Nypris på komplett vinge var ca 11´000 men bmw produserer ikke lengre underdelen.

Pris: 2000kr eller bud. SOLGT !

http://images.bimmers.no/files/rmtvh26vuw0xspafjdg7.jpg

http://images.bimmers.no/files/vp8g1eqaqzq1q58ydpyn.jpg

http://images.bimmers.no/files/janbzx92xoty9bxnilz2.jpg

* Orginale brukte M-tech sidelister til coupe i god stand, ingen skader men har vært lakkert

sort så passer nok best for dem som vil ha lakkerte lister. 6 deler ( h og v framskjerm, h og v dører

og h og v bakskjerm).

Pris: 500kr samlet (6 deler) eller stykkvis 100kr per list.

* Orginale m-tech stabstag til e36. Oppgradering som merkes godt for alle uten orginalt

m-understell. Disse passer bare e36 før 10/91 pga at BMW forandret stabstagsløsningen

forran på alle e36 unntatt M3 i produksjonsmåned 10/91. Du ser forskjellen ved at før 10/91

er stabstaget skrudd i fjærbeinet mens etter 10/91 er staget skrudd i bærearmen.

19mm bak og 23mm forran. Følger ikke med foringer og eller andre løse deler, holdeblekk er

standard for alle modeller så man trenger bare nye gummiforinger i riktig dimensjon og evt nye

link-stag fra stabstag til fjærbein/bærearmer.

Pris: 700kr samlet, 400 kr hver for seg.

Diverse:

* e9x orginal girkule 6trins med ///M logo i "ny" stand, nesten ikke brukt.

Pris: 500kr. (kan sendes i bobleplastbrev, dermed billig frakt)

http://images.bimmers.no/files/1xn8etc523cbn4kdgmyx.jpg

http://images.bimmers.no/files/p3jrrx6eb6kgh9mb1rez.jpg

Mer kommer......

Har også en e34 salgstråd med div m5 deler:

viewtopic.php?f=14&t=199938

  • 2 weeks later...
Skrevet

Hallo i luken.

Den luftfilterboksen til M3....vil den passe på en 328 motor? Og vil det ha noe for seg i form av effekt?

Lurer også litt på den gt2 vingen......den er feil farge, så må uansett lakkes. Skadene er ikke slik at de da vil synes etter lakking?

André

Skrevet
Hallo i luken.

Den luftfilterboksen til M3....vil den passe på en 328 motor? Og vil det ha noe for seg i form av effekt?

Lurer også litt på den gt2 vingen......den er feil farge, så må uansett lakkes. Skadene er ikke slik at de da vil synes etter lakking?

André

Vel, 328 og m3 har ikke samme lmm så jeg vet ikke om det vil passe desverre.

Effektmessig vil det nok i kombinasjon med m50 innsug kanskje gi litt ekstra men merkbart er det nok ikke uten at jeg vet hvor restriktivt 328 luftfilterboksen er. M3 boksen er iallefall lite restriktiv til orginalboks å være og gir med orginale filtre best filtrering.

Class II vingen er limt sammen og det holdt i de 2årene den sto på gt'n min til jeg byttet den ut.

Snakket med flere lakkerere og alle sa det ville gå fint å sparkle og lakkere vingen og den ville bli som ny, men siden den er limt av andre ville de naturlig nok ikke stå til ansvar om lakken mot formodning skulle sprekke.

Byttet den fordi jeg fikk ett godt tilbud på ny vinge med de sjeldne gt klossene inkludert.

Det er en bit av underdelen som ikke er limt fast siden den satt fast i klemm mellom bagasjeluka og overdelen av vingen, trodde den også var limt men det var den ikke men det positive er at da kan en lakkerer lime den skikkelig med riktig lim :)

Kan få tatt bilde av det :)

Skrevet
Du kunne ikke målt hvor brei bakluka på coupèen er? lurer fælt på om den gt vingen passer compacten..

Hei,

Jo det kan jeg få målt senere i dag :)

Skrevet
Du kunne ikke målt hvor brei bakluka på coupèen er? lurer fælt på om den gt vingen passer compacten..

Hei,

Jo det kan jeg få målt senere i dag :)

Rakk ikke å få målt i helgen så skal få målt så fort jeg har tid :)

Skrevet
Flott :)

Bakluka er 118,7cm målt bakerst på luka der spoileren ligger nedpå luka (målt med måleband).

Tror nok det går fint med om luka er noen millimeter bredere/smalere også men om det blir for mye vil det kanskje se rart ut.

Skrevet
Hm... compacten er 1215mm helt bakerst :s

Sender deg pm om dette, skal finne en tegning hvor jeg kan plotte inn hvor jeg måler så det ikke blir rom for missforståelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...