Scorn Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 Klokken på radioen i min E39 begynte plutselig å vise "-- : --" og når jeg trykker på klokkeknappen skjer det ikke annet enn at displayet blinker typ en gang. Har koblet batteriet av i mange timer og det hjelper ikke. Har prøvd med nytt bakstykke også og det hjelper ikke. Noen med noen andre tips?
jolly Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 hva skjer når du trykker på klokke knappen , og så på "set" da ? Ingenting ? Greier du ikke å justere klokken ? Er det det samme med dag og dato ?
Scorn Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 hva skjer når du trykker på klokke knappen , og så på "set" da ? Ingenting ? Greier du ikke å justere klokken ?Er det det samme med dag og dato ? Det skjer ingen ting bortsett ifra at displayet blinker en gang raskt når jeg trykker på klokke knappen. Får ikke opp "set" som jeg gjorde tidligere. Får mao ikke justert klokken.
jolly Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Og du har ikke "tufsa" med OBC knappene i forhold til å nullstille noe ? Vet det høres dust ut men...
Scorn Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Og du har ikke "tufsa" med OBC knappene i forhold til å nullstille noe ? Vet det høres dust ut men... Jeg har vært inne og "sett på" OBC menyen og bladd gjennom den, men ikke resatt noe. Dette gjorde jeg for lenge siden og klokke problemet dukket nettopp opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå