Gå til innhold

Hengerfeste gir interferens til parkeringssensor

nordbo
 Share

Anbefalte innlegg

Har en kollega som akkurat har kjøpt en fabrikkny X1 (2013 modell).

Bilen kom med fabrikkmontert avtagbart hengerfeste. Problemet han har er at parkeringssensorene hyler konstant når han velger revers med hengerfestet på. Tar han av kroken fungerer parkeringssensorene normalt.

Åpenbart kontaktet han forhandleren og klaget.

Utrolig nok er det ingen som kan gi ham noe godt svar. Den lokale eksperten på verkstedet er på ferie, og han har etter to uker ennå ikke fått svar på om noe kan gjøres.

Er det noen her som har hørt om tilsvarende og vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fåes to typer kabler til denne typen bil, med og uten check kontroll.

Hva innebærer det?

At den ene fungerer med parksensor og den andre ikke?

Jeg antar at problemet hadde forsvunnet hvis systemet koblet ut de to innerste sensorene når den registrerte at kroken ble satt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som akkurat har kjøpt en fabrikkny X1 (2013 modell).

Bilen kom med fabrikkmontert avtagbart hengerfeste. Problemet han har er at parkeringssensorene hyler konstant når han velger revers med hengerfestet på. Tar han av kroken fungerer parkeringssensorene normalt.

Åpenbart kontaktet han forhandleren og klaget.

Utrolig nok er det ingen som kan gi ham noe godt svar. Den lokale eksperten på verkstedet er på ferie, og han har etter to uker ennå ikke fått svar på om noe kan gjøres.

Er det noen her som har hørt om tilsvarende og vet hva som er galt?

Hei

Litt off topic...

Er det ikke slik at produksjon av nye modeller starter 1. september hos BMW (dette i følge min selger), dette betyr at det ikke finnes noen 2013 modeller på veiene ennå.... :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Litt off topic...

Er det ikke slik at produksjon av nye modeller starter 1. september hos BMW (dette i følge min selger), dette betyr at det ikke finnes noen 2013 modeller på veiene ennå.... :-))

Ikke vet jeg, skal ikke krangle på det.

Han hadde fått opplyst av forhandler at det var en facelift 2013 modell (fikk bilen levert for en drøy uke siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...