Gunnar Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Har vurdert plastfliser fra garasjegulv.no, men har alltid syns det har vært i overkant dyrt for noe så simpelt. Så nettopp en link til en for meg ukjent konkurrent; http://www.smartdeck.no/ Prisen er der ca 150,-/m2 mot ca 250,-/m2 hos garasjegulv.no. Noen som har erfaringer med de og produktet de selger? Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 har selv ifra garasjegulv.no men det ser jo lovende ut det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Nå har ikke jeg peiling på garasjegulv i plast, men enkle parametre jeg ville tenkt på er Slitestyrke hvor lett de er å legge/bytte om de samler skitt eller ikke Jeg vet av erfaring at billige/dårlige plater man monterer på baderomsvegger (billig alternativ til gips/flis er MYE mer tidkrevende og vanskelig å legge enn de som er litt mer påkostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Min far har fra garasjegulv.no. Etter et par år med en 2.5tonns Tahoe, hvorav halparten er med piggdekk, er det ikke et merke i noen av flisene (som jeg har sett ihvertfall. Lett å holde ren, samt lett å bytte. Edit: Ser disse smartdeck flisene er noe mindre (30,5cm vs 33,3cm) og noe tynnere (10mm vs 12mm). Hadde jeg vært deg, ville jeg bestilt et par fliser fra hver levrandør, så finner du nok kjapt ut om de dyre er verdt mellomlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Takker for svar. Får se om det blir å teste noe av dette når garasjen kommer i orden - holder fortsatt på med en forsikringssak mot Protector Drittsekkforsikring AS, eller om det ender med fliser eller epoksy. Ikke godt å si for øyeblikket! Liker godt fliser, men oljesøl i fuger er jo ikke optimalt, og heller ikke piggdekk. Epoksybelegg er heller ikke spesielt fornøyd med piggdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Du får legge 2 rader med plastfliser akkurat hvor du kjører inn/ut, og ha vanlige fliser på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå