m3dag Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Hei hei. Har en 320ci som jeg skal bygge om til e46 m3 i vinter. Så tenkte jeg å hente en fra England p.g.a av pris osv. Er det mye mer "styr" å bygge fra høyre ratt til venstre enn venstre til venstre? Tenker på el. nett styring/oppheng. Takknemlig for alle tips/info
M3 Yngve Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Tror du skal slite å få godkjent 318-328 og karr bytte til M3. De mener det skal være 318 -318, mulig det går med samme dele nr. Men mulig også du kan få det til. Må sveise inn gass, rattstamme og pedal fester. Så lurt å sette på feste til v-ratta vindusviskere. Må borre opp hull til dette også. Må tette noen hull, borre og lage til bfk. Mener å huske at clutch røret har hull på rette siden. Så er det mange sånne små skruer som må flyttes/ laga nye. Det er fester til mye av el bokser osv. Er litt jobb, men alt går. Lykke til
m3dag Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Ok Hva må jeg gjøre for å få bilen godkjennt med m3 motor/drivverk/bremser? Uten å måtte betale en formue i avgifter?
Dirty Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Flytte det over på et norsk chassi, som har vært i norge i over 10 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå