marius.hj Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Vurderer salg av min gammle gode E34, da jeg har behov for en pickup eller lignende med 4wd og ikke har lagringsplass for BMW'n. Bilen har rullet nermere 340000km motor rundt 230k. Bilen er egentlig i ganske bra stand nå. Litt rust på dører og div, men har to "nye" bakdører som følger med. Passasjer dør fremme og bakluka er lakkert med spraybox Så det er ikke helt strøkent, men bedre henn det som var når jeg kjøpte bilen da det var hull i både bakluke og dør. Orginalmotor kan også følge med om ønskelig. Har byttet en del stag og foringer i forstilling men trenger to nye bærearmer inkl foringer. Det er montert supersport senk med dempere 50/35 senk, har TUV men er ikke godkjent i vognkort ennå. Bilen er eu ok til juni2013. Det er nå sotet ruter helt frem, ikke perfekt,men ok. Har også sorte lykter som følger med. Baklyktene er sotet med sotingslakk. Bilen har cruisecontroll og AC, AC er for tiden ikke tilkoblet men det er bare å montere reima til kompressoren så er det i orden. Har en del deler som kan følge med. Selges uten stereo, kabler er lagt opp til sub. Bilen har som sagt 2.5 motor, men 2.0 gir og drivverk. Går godt, men har ikke all værden med toppfart. Har bruk for noen grove hjul til kingcab, så det kan vurderes som delbetaling. ca 33-35"hjul Prisant 23000 Norske kontante kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 fant et par bilder til her :_) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 En liten bump, kommer hjem om 5 dager så da kan bilen sees og prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Kan det være int med en daihatsu rocky 4x4 2,8td i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Er det den du har annonse for ute her på bimmers tror jeg ikke det er veldig intr. Da det blir for mye å fikse for å få den brukbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Meget god bil, selges høystbydende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 19000 eu ok til 06.2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Kan ta noen råe 16" dekk til 4X4 som delbetaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 15 lapper jeg henter,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Det blir i såfall kun med 15"felger med slitte vinterhjul og uten cd-spillern som står i nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Bruker bilen vann eller olje ? tikker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Nei, den bruker ikke vann eller olje, å den tikker heler ikke. Det er mulig den har enten falskluft på innsugsbelg eller lignende, da den har en tendens til å jage litt på tomgang av og til. og er litt tungstartet når det er kaldt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMOKERIDER Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 mar en rååå mitsubishi l300 med 4wd pling på 47261332 om d e nå intresse fer d:-> store mødd dekk å hefti annlegg men tvile artt annlegge er med :-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Har akkurat vært å hentet meg to stk nissan king cab så har vel nok biler nå tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius.hj Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 En liten helgebump da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå