Gå til innhold

1995 520i touring med M50B25 motor.bilder side2


marius.hj
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer salg av min gammle gode E34, da jeg har behov for en pickup eller lignende med 4wd og ikke har lagringsplass for BMW'n. Bilen har rullet nermere 340000km motor rundt 230k. Bilen er egentlig i ganske bra stand nå. Litt rust på dører og div, men har to "nye" bakdører som følger med. Passasjer dør fremme og bakluka er lakkert med spraybox Så det er ikke helt strøkent, men bedre henn det som var når jeg kjøpte bilen da det var hull i både bakluke og dør.

Orginalmotor kan også følge med om ønskelig.

Har byttet en del stag og foringer i forstilling men trenger to nye bærearmer inkl foringer. Det er montert supersport senk med dempere 50/35 senk, har TUV men er ikke godkjent i vognkort ennå. Bilen er eu ok til juni2013. Det er nå sotet ruter helt frem, ikke perfekt,men ok.

Har også sorte lykter som følger med. Baklyktene er sotet med sotingslakk.

Bilen har cruisecontroll og AC, AC er for tiden ikke tilkoblet men det er bare å montere reima til kompressoren så er det i orden.

Har en del deler som kan følge med.

Selges uten stereo, kabler er lagt opp til sub.

Bilen har som sagt 2.5 motor, men 2.0 gir og drivverk. Går godt, men har ikke all værden med toppfart.

Har bruk for noen grove hjul til kingcab, så det kan vurderes som delbetaling. ca 33-35"hjul

Prisant 23000 Norske kontante kroner :)

ohdd2m8em9w91qw6stk7.jpg

a547fkbr9u9nwz2nwdzl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...