Gå til innhold

Griise billig bmw 528 e39 (manuel) 35000kr 99/00mod

nakk12
 Share

Anbefalte innlegg

Må nå selge min e39, grunnen studier.

Bilen er en sen 1999 mod, som da betyr at den er produsert med samme pulje som 2000 modellen, det er full service historikk pluss ekstra kvitteringer og verksteds historikk. bilen var hente inn fra tyskland etter 4 år, og har hatt en eier siden da inntil 2010. Gått 238000km.

Ønsker bud over 35000,-

Mekanisk sett er bilen svært bra, med noen knirkeforinger som må byttes og en uorginal frontsjølevifte, som jeg kjøpte bilen med (jeg har kjøpt den orginale slurevifta, som bare er å sette på)

Litt rust på sjåførdøra, men ellers er alt rust som er på denne bilen konsentrert på bakluka.

Det er noen elektroniske feil også som:

- abs og antispin lyser

- spidometer funker ikke alltid

- og bensinmåler funker ikke alltid

- motor lampa lyser (dette har blitt sjekka og feilen er den uorginale sjølevifta)

Har virkelig ikke tid til å ta meg av dette, derfor overlater jeg bilen til en som har peiling, den er ellers eu ok til februar 2013 og i daglig bruk. Motoren bruker ikke olje og har hatt oljeskift ofte. Den fikk også ny lakk på frontfanger, begge dørene på P.siden og kanalen på P.siden. 2 sommerdekk som bare har vært på veien en sesong og 2 som har veldig bra mønster. Vinterfelger følger med.

Vist det er spørsmål er det bare å ringe 45226756 (helst sms p.g.a forelesninger)

kan være int. i en billig merce eller e34 maks 15000kr!

PS: anlegget følger ikke med!

77x6xhc20nhojfcwid9d.jpg

bzxgl5vloldhxhg7modk.jpg

kqk2rf08h1g06yu6re4h.jpg

3cwbw5tpcfyeuucq12o2.jpg

65rj550th8axlvfalbd8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i en meget pen mb w124 230 manuell? Nyoverhalt topp og ny toppakaning i dag, 374km.

Kan også selges med sjeldne skrudde oz mito type 2 med nye dekk. Velholdt bil og god bil med rette "stuket"

Og et mellomlegg fra meg selvsakt.

Ørjan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...