nakk12 Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Må nå selge min e39, grunnen studier. Bilen er en sen 1999 mod, som da betyr at den er produsert med samme pulje som 2000 modellen, det er full service historikk pluss ekstra kvitteringer og verksteds historikk. bilen var hente inn fra tyskland etter 4 år, og har hatt en eier siden da inntil 2010. Gått 238000km. Ønsker bud over 35000,- Mekanisk sett er bilen svært bra, med noen knirkeforinger som må byttes og en uorginal frontsjølevifte, som jeg kjøpte bilen med (jeg har kjøpt den orginale slurevifta, som bare er å sette på) Litt rust på sjåførdøra, men ellers er alt rust som er på denne bilen konsentrert på bakluka. Det er noen elektroniske feil også som: - abs og antispin lyser - spidometer funker ikke alltid - og bensinmåler funker ikke alltid - motor lampa lyser (dette har blitt sjekka og feilen er den uorginale sjølevifta) Har virkelig ikke tid til å ta meg av dette, derfor overlater jeg bilen til en som har peiling, den er ellers eu ok til februar 2013 og i daglig bruk. Motoren bruker ikke olje og har hatt oljeskift ofte. Den fikk også ny lakk på frontfanger, begge dørene på P.siden og kanalen på P.siden. 2 sommerdekk som bare har vært på veien en sesong og 2 som har veldig bra mønster. Vinterfelger følger med. Vist det er spørsmål er det bare å ringe 45226756 (helst sms p.g.a forelesninger) kan være int. i en billig merce eller e34 maks 15000kr! PS: anlegget følger ikke med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakk12 Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 hvor holder du til ? Holder til i grimstad, ved UIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Bytte i en meget pen mb w124 230 manuell? Nyoverhalt topp og ny toppakaning i dag, 374km. Kan også selges med sjeldne skrudde oz mito type 2 med nye dekk. Velholdt bil og god bil med rette "stuket" Og et mellomlegg fra meg selvsakt. Ørjan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakk12 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå