Esbos Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Da var tiden kommet for å selge bilen min. Planen var egentlig å fikse den opp, men tiden strekker ikke til. På forrige EU-kontroll ble det nevnt; Ikke godkjent senkesett, slitt bærebro høyre side, feil lykteinnstilling, rust i bremserør, og slark i hjelpesnekke. Bilen selges som den står som repobjekt eller delebil. Etter kontrollen har jeg byttet lykter, øvre og nedre bærebro h. side, byttet det lengste bremserøret, strammet opp hjelpesnekke, byttet skiver og klosser fremme og bak, nye returslanger, glødeplugger og olje. De nye lyktene har "angle eyes" og vanlige p-lys, slik at du selv kan velge hva du ønsker å bruke. Ellers er det montert turbotrykk-måler i bilen, og ERG røret er fjernet. Bilen er også shadowline, med sort grill Bilen har stått lagret i garasjen altfor lenge nå, og trenger noen som har tid til den. Den er lite pen i lakken, og noe rust finnes det. Mye småting som må fikses for at bilen skal bli i 100%. Bilen står nå uten skilter. Fargen på bilen er OXFORDGRUEN. Km: 230 000 Av utsyr på bilen kan det nevnes manuell gir, dobbeltakluke (defekt løfter), el-vinduer og cruicecontroll. Bilen står utenfor Kristiansand. Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aljorda Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Minstepris? Alle bud vil bli vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Litt langt vekke men men. Begyner jeg da 4000kr. Kan hentes i helgen hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 6000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 7000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 10 tusen henter på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan93 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Solgt til meg: D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Solgt til meg: D Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå