HagenJR Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 DB Showbil med høydeskrekk,E32 Low n Slow Har planer om å gjenoppta DB konkurransen Så da blir det bygging i en BMW E32 735, 1988 mod Bilen skal heller ikke se ut som et takras. Her kan dere se prosjektråden på bilen http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=234539 Her er lista over hva som skal inn, fyller på etterhvert! 2* 12" Orion HCCA, 35KG hver sub!!! (Kjøpt) Alpine 117Ri, spiller (Montert) Bruker Ipad/Iphone med Spotify 4*Hertz SPL Show SV 200L, Mellomtone (har 2stk) 4*Hertz SPL Show ST 35, Diskant (har 2stk) Hifonics Brutus BXi2607D 2600WRMS, SubForsterker (har) 2*AUDIO-SYSTEM MX 75.4, Forsterker på Front å baksett (har 2stk) 3*ANL sikringsholdere (har 1stk) BRAX POWER DETECTOR, Voltmeter 2* Nye batteri (Usikker på hvilke enda) Støydemping/avstivning Kommer mere etterhvert! Litt usikkerhet om hvordan jeg skal bygge kassen enda! Har fått mere å mere trua å prøve i hjulbrønnen, siden det er umulig å få det tett imellom kasse å seterygg om jeg skal skal ha kassen der! Får endel risting i bakluka, men fårhåpentlivis bedre trykk inne i bilen. Kanskje jeg må sveise om hjulbrønnen for å få plass til subbene. Har et mål om å passere 145db med glans! Her er bilen det skal bygges i Subbene Noe av det som skal inn, 2 av mellomtonene ble solgt, men skal handle nye snart Her er forsterkerne kastet inn i 750'n Gammel Subbene montert i E38'n Brutusen montert i E38'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå