Gå til innhold

320/25 Mtec1 vurderes solgt.

mcnugget
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min artige bruksbil som er i daglig bruk og fungerer utmerket fint.

Det er orginalt en 320 med 325 motor/understell/drivverk. Bilen har gått med 325 motor i 10 år og har aldri hatt problem med eu-godkjenning, visning på bt o.l.

Har mye deler som kan følge med bl.a. turbokit, ekstra blokk med innmat, girkasse, en ekstra mtech stol, gateslicks, 40% diffbrems bygd av mobimech i Sverige, ekstra sett med Apex fjører +++ Dette kommer selvsagt an på om prisen er riktig for min del. :-)

Motor og gir har eg nettopp skifta, dette kom fra en skada 325cab facelift 1991 som vart tolla inn til norge med en km.stand på 130.000km, eg har kjørt ca 4000km etter dette og det har fungert helt topp!! Den mobimech diffen som blei nevnt over her kjøpte eg fra ein hyggelig kar i Ålesund som ikkje fekk brukt den på bilen sin, så den var det ikkje fyllt olje på engang når eg monterte den for ca. 4 uker siden. Med andre ord NY. Den er skikkelig innkjørt etter beskrivelse og fungerer utmerket. Nytt effektanlegg som eg desverre har subba litt nedpå enkelte plasser, men er kun oppskrapt, heilt rå lyd i bilen med den Scorpion mellompotta og simons bakpotte. Mellompotte er iallefall rustfri, trur bakpotta er det og uten å si det sikkert.

LITE rust under, litt overflate her og der, selvsagt litt på fremre jekkfester. Bilen er eu-godkjent til 30.06.2014 så her er lang tid på å dille litt med bilen før den tid. Eneste feil som var nå i sommer var horn og en annen småting. Bilen fremstår som meget bra for å vere 1986modell selv om to dører er ihjelrusta og må skiftes. 4 bra dører med shadowline følger med bilen. Har også shadowline lister til frontrute, bakrute, og over tak. Det er litt OVERFLATE rust på bakskjermer og litt steinsprang rundt om på bilen, alt i alt meget bra i forhold til det meste eg ser av e30.

Komplett mtech 1 med unntak av flipp på bakluka, der står en annen type flipp i svart.

Takluke på bilen, det hører jo selvsagt med på en e30! Står en ny meget god Audison flerkanals forsterker i bakseteryggen som driver eitt Focal komponent sett foran og Focal 6*9 på hattehylla, spiller meget bra om du klarer å skaffe deg ein sub å sette bak i, for min del blir det for upraktisk å ha sub i bagasjen.

Sikkert mykje eg har glømt, men send gjerne pm, sms eller ring på 95757285 for en hyggelig seriøs bilprat. Prutere og testpiloter kan finne nokon andre å plage, som sagt blir denne vurdert solgt til rundt 50k. Bytteforslag er lov men for å si det sånn, eg er bilintressert, så ikkje begynn med noe 316compact, 318, osv. Kan gjerne ta e36 318is og oppover i bytte om bilen er i grei stand. Bare å spør i vei visst noe er uklart i annonsa mi, gjekk litt i full fart dette!

Mvh Joakim Langeland

Litt bilder:

sftmfsdswoepuzcrzsdd.jpg

oyvqrztow7v003a2kwdm.jpg

vw18693bc0bk50i5yijn.jpg

y56mnkvpovya0bg35bp9.jpg

yuscbzarofwey7n8m07n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...