Mortyy93 Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Heisann! Som emnet sier så ser jeg etter to ting; 1) Lurer på om det er mulig å få skaffet papirer på Rondell D58 felgene mine som er 8.5" foran og 10" bak? Dekkene er sånn passe utslitte så skal ha nye uansett, kunne tenkt meg mest mulig lavprofil da. 2) Tenkte også å få godkjent noe form for senk på E34'n, også for å få den noe stivere, så har kommet frem til at jeg vil ha meg et par B8 dempere. Lurte på hva dere anbefaler innen fjører? Merke og mm foran/bak? Mvh Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortyy93 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortyy93 Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 bump!! Ingen som vet noe? ;\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ring sondre (Pitstop) på GS, han fikser tuv-papirer til deg hvis han fremdeles har de liggende. Fikk dem av han når jeg godkjente d58 i den dimensonen på e39 til brodern. Trur det er separate papirer til e39 og e34, men mener han har begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortyy93 Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Kjempegreier, takk for svar! Fikk tilbakemelding fra GS nå, de mente at dette kunne skaffes - så vi får bare vente å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå