Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelper en i familien med å selge sin Mercedes Sprinter 1996 modell.

Den har tidligere vært brukt som taxi, men nå innredet som en bo/depot bil.

Har vært brukt innen Motorcross og brukt som transportmiddel til å fra kjøring med crosser baki+oppholdsplass. Man kan legge madrasser baki å ha seng hvis man vil. Er også TV inni bilen.

Høy km stand pga brukt som taxi. Men motor og teknisk i god stand, EU ok forrige uke.

Er nye bremseslanger og rør forran.

Eneste problemet er at det er endel rust i selve karosseriet. Derfor ikke strøken.

Starter veldig lett hver gang, og er fin å kjøre med.

Han kunne tenkt seg 23 tusen for den, men er åpen for bud. Bytte er IKKE aktuellt.

Send meg PM, mail eller tlf på 41551563 for mer informasjon.

Pris blir vi nok enige om! Dette kan bli en bra festivalbil eller russebil!

DSC_0001.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0004.jpg

DSC_0005.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0012.jpg

Ny pris: 23 000,- !

Skrevet

Hengerfeste er ettermontert så det vet jeg faktisk ikke, men disse blir jo brukt mye innen motorsportsammenheng ser jeg, så har du kl BE kan du nokk sikkert dra ganske bra med denne :)

Skrevet

ja jeg har BE og har brukt en sprinter (lang utgave, varebil) på treff tidligere, men har aldrig sjekket kor mykje den har lov å drage.. har lånt denne av en av sponsorene mine, så om man kjøper selv kan det ver greit å vite om den faktisk har lov å dra såppas tungt:p ka motor står d i den? den jeg har brukt tidligere er en 3.0d

Skrevet
ja jeg har BE og har brukt en sprinter (lang utgave, varebil) på treff tidligere, men har aldrig sjekket kor mykje den har lov å drage.. har lånt denne av en av sponsorene mine, så om man kjøper selv kan det ver greit å vite om den faktisk har lov å dra såppas tungt:p ka motor står d i den? den jeg har brukt tidligere er en 3.0d

Dette er 2.9 ja. 122hk. Går helt greit :)

• 4 weeks later...
  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...