Vikingen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Sjekker intr for en 320/6, ikke skilta og det er en del rust på bilen. motorn har sett sine bedre dager men med en overhalling så er den reddbar tror jeg, har ikke tatt den opp. baklykter vet je mangler er sikkert noe mer og, ved mye intr skal jeg se om je får tatt noen bilder av rusta, skulle ordne denne tillbake til veistandard men har fått noe div andre jobber som forhindrer meg å snøn kommer vel altfor fort her mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 bytte i e30 til baneprosjekt, mellomlegg fra min side går ikke. vurderer vis noen kommer med bud også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Trysil ja! steinkast unna detta, bor på rena.. hva er prisantydning? send gjerne på pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå