sv90 Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Etter litt press fra bmw folket her i byn lager jeg meg en liten tråd om min E46 M3 jeg bygget denne bilen tidligere i år men har ikke somlet meg til og lage noe tråd enda. den er ombygget fra 320i av meg selv og det er vel en work i progress kan man si.. da jeg hele tiden finner noe mer jeg har lyst på til den.. Og for dere som lurer ja den er godkjent ombygget og fortsatt 5 seter utstyr invendig: stor navi eletrisk rullegardin automatisk klima takluke Ekte karbon lister invendig 6-trins manuell H&K anlegg svart skinn interiør sotede ruter dill dall utvendig: carbon splittere på fanger foran carbon nyrer oransje blinklys supersport black evelution coilovers svarte griller i skjermene csl carbon luke (som nå er lakket) carbon emblemer ''facelift'' bak lamper Planer: hellakkering i vinter (samme farge) mulig nye felger. nytt eksos anlegg Div deler som er handlet men ikke montert: ACS skrudd halv bur i bilens farge sparco gate belter i blått. AE ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 First! Endelig egen tråd! Trenger egentlig ikke å si det siden jeg sier det hele tiden, men; Siiiiinnsykt deilig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Tok noen bilder med lasse og christer i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Støtter den! Helt nydelig bil og ikke minst farge. Laguna Seca Blå er helt sinnsykt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 First!Endelig egen tråd! Trenger egentlig ikke å si det siden jeg sier det hele tiden, men; Siiiiinnsykt deilig bil. hehehe ja var vel på tide takk for det Lasse bra noen liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Støtter den! Helt nydelig bil og ikke minst farge. Laguna Seca Blå er helt sinnsykt fin! takk for det ja kjekt med en farge som det ikke er en million av i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med flott bil! Laguna seca er en helrå farge, uten tvil! Jeg likær'e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Gratulerer med flott bil! Laguna seca er en helrå farge, uten tvil!Jeg likær'e! takk for det altid kjekt når folk liker biler man bygger, det betyr at man har gjort noe rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Rå bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Feit sv...! Liker spess oransje blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Rå bil du har! takk for det du som kom med L på bilen i dag ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Feit sv...! Liker spess oransje blinklys! takk for det Joher! ja tenkte jeg ikke skilte meg ut nok med hvite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Rå bil du har! takk for det du som kom med L på bilen i dag ikke sant ? Haha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Rå bil du har! takk for det du som kom med L på bilen i dag ikke sant ? Haha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Rå bil du har! takk for det du som kom med L på bilen i dag ikke sant ? Haha ja heheh kos det bra utgangspunkt du har handlet deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå