bear4 Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Er det noen som vet om det er mulig å få 1990 sentrallåser til å virke på en 1993 modell, ha byttet til dører med el vindu fra en 1990modell og sliter med å få sentrallåsene til å virke siden de er litt forskjellige. Er grunnmodulen i 1990 modellen lik den som sitter i 1993 modellen?
bear4 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Er det ingen som har noe å fortelle meg her?
tobiastorvik Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 hei.. du har 2 typer lendingsnett.. kom ett skille i 1991, så det betyr att du har nå 2 forskjellige ledningnett.
bear4 Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 ja, har delt et ledningsnett fra en annen bil (93mod 523i) og lagt til det som jeg hadde brukt noen av de ledningene som var i bilen og mesteparten fra det nye (får å få ledninger til vindusheisene) lagt opp den ekstra ledningen som mangla får å få kobla slik det står i koblingssjema. men fremdeles ikke helt fungerene
tobiastorvik Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 ja, har delt et ledningsnett fra en annen bil (93mod 523i) og lagt til det som jeg hadde brukt noen av de ledningene som var i bilen og mesteparten fra det nye (får å få ledninger til vindusheisene) lagt opp den ekstra ledningen som mangla får å få kobla slik det står i koblingssjema. men fremdeles ikke helt fungerene Da må du bare google som f.. beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå