Krisfje Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Har vasket E87'en min idag, og da jeg åpnet panseret så jeg at motordekselet hadde gnagd seg inn i en blå slange. Så jeg tok av dekselet og fant fort hva som var årsaken. Det er festet noen små elektriske bokser til denne delen som er knukket, og hva gjør disse?
Krisfje Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Hvordan det er knukket vet jeg ikke, bilen er ikke kollisjonsskadet og jeg har ikke smelt nedi fartsdumper etc.Men tidligere eier kan ha gjort dette? Min frontleppe ble lakket hos Stenshagen da den var stygg under.
OLEZZ Skrevet August 27, 2012 Skrevet August 27, 2012 Typisk feil på disse bilene. Byttet flere av de. Årsak er ukjent. Trenger bare å kjøpe ny brakett / feste. Slangen skal være sånn.
Krisfje Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Takk for svar Hvor lang tid tar det å bytte festet? På BMW-verksted selvfølgelig, er jo 2010 mod...
ØyvindB Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Dette tar du selvfølgelig på garanti/reklamasjon
Krisfje Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Ja, skal på Stenshagen neste onsdag de måtte bestille opp delen først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå