Expansion Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 har en BMW E46, 2000 mod. Har nett koblet inn 2x tweeter og 2x høytallere i dører med delefilter (Focal), men sliter med lyden, spiller av litt musikk da jeg starter bilen sånn 5-15 min ca så kutter den bare ut får inn signaler og alt i displayet men ikke noe lyd ut av høytallerene, noen som har noe ide? har også klart å nullstille all data i bilen pga tatt ut batteri kan dette ha noe med saken å gjøre? må jeg inn på verksted for å få fikset dette? takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Originalt anlegg? Er fleire som har dette problemer. Kan være radiomodulen som kødder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Expansion Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 ja orginalt, noe å gjøre med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er jo berre å bytte viss det er radiomodulen som kødder. Er fleire tråder om dette her, men eg veit ikkje heilt kva konklusjonen er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå