Gå til innhold

Pioneer DEH-80prs

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpte for en tid tilbake en pioneer spiller, men idag starta den å tulle :S

Plutselig fungerte alle knappene som source knappen! Volum knappen fungerte som "scr". ja alle knappene! også slo spilleren seg av (standby). slår jeg den på igjen, er det det samme. og noen ganger slutter rattstyringen og fungere også ?

Har noen av dere noe erfrainger om hva dette kan være ?

Kan si at den har ikke fått seg en trøkk, den har ikke noe forsterker koblet på ( ikke at det skulle ha noe å si)

slår jeg av og på tenninga fungerer den greit i kanskje 1 minutt, før den begynner å tulle igjen :/

Erfaringer motas =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert ein nullstillingsknapp bak displayet.

Har du ein overgang pga datasignal? (heiter det can-bus?)

hmm, det har jeg ikke sjekka om jeg har faktisk ! i såfall, skal den være å se når jeg vipper ut skjermen da ? ( hvor jeg kan sette inn SD kort og cd osv ? )

Datasignal ? hva tenker du på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyere biler har canbus. Dei har ikkje vanligt 12v ifra batteri og tenning bak spiller. da må du ha ein overgang til dette.

Eg veit ikkje om din bil har dette.

Dei spillere eg har vært borti, har ein liten knapp som er synligt når ein tar vekk displayet. Kommer til med ein kulepenn. Dette står heilt sikkert i bruksanvisningen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 months later...

Nå kan jeg ikke skifte sang når jeg har har streaming over Blåtann. det fungerte før ! men nå vil den ikke fungere på verken min telefon, eller dama`s! dette er Iphone 4s det er snakk om .

Vet ikke om det kan ha med iphone å gjøre eller innstillinger på spilleren! men "spole" knappen fungerer til alt annet ! noen som har opplevd lignende på sin pioneer av noe slag!

( jeg har også eldre å billigere pioneer i firma bilen, der fungerer den knall )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...