e30powah Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 vurdere nå og selge min orginale 325 m-tec i bil. mye nytt på bilen som: nye bærebruer og foringer framme. nye stablinker framme og bak. nye bære arms foringer og travers foringer bak. nye bremserør og handbremse wiere bak. nye klosser og band på handbremse bak. nye bremse slanger bak. montert servo styring på den nylig. info ellers. apex senkesett og dempere. svart tak trekk. sportseter tilnærma strøkent. bilen er gått 222000km. motor og gir er i god stand nettopp byttet ein simring på motor så denne er ingen olje lekk på. bilen har lite rust, litt på jekkfester, eit rust hull i høgre innerskjerm bak. ingen ting av rust har betydning for eu.. før eu må ein bytte: bremseslanger framme. endeledd venstre side, muligens topplager høgre framme men nytt med følger.. dette er en orginal bil så noe form for dritt snakk om pris osv vil eg helst ikke ha, denne bilen vil bare stige i verdi, men eg må nok kvitte meg med den pga må ha bedre bruks bil. prisen blir bud over blir første mann med over 50tusen får bilen /bud, denne blir ikke solgt for slikk og ingenting. bilder kommer seinere eller send sms til 99576879 så kan eg sende bilder til den som vil ha [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 men uansett, gristøff 325 selgest vertfall, håper noen som vil gi den både pleie osv kjøper denne, da eg må desverre prioritere andre ting/muligens skule over nyttår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 ingen som har intresse for en 325 m-tech 1 i god stand ? blir muligens byttet siste deler før eu nå! da stiger også prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 bud over 40 slik dne står vurderes sterkt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 er bilen godkjent med senkesett... ? sikker på at det er kun bremseslanger og endeledd som må skiftes Tilstand på sommer/vinterdekk?? er bilen registrert og årsavgift betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Senkesett er ikke godkjent tipper eg, har aldri hatt skilt på bilen og glømt og spør bt om dette, er kun bremseslanger og endeledd eg sjøl finner som er gåent da alt anna er bytta egentlig, står sommerdekk på nå bra mønster framme slitt bak, orginsle kork felger, vinterdekk har eg ikke då bilen ikke er blitt brukt dei siste 5 åra, bilen er uten skyldige avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Har du papirer på senkesettet? så felger på første bilde følger ikke med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Nope lakken på fjørene er dårlig så er vanskelig og finne noe nr, nei har kun dei andre da borbet er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30powah Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 bilen beholdes enn so lenge, skal nå få den eu ok iløpet av uka, når denne kjem for salg igjen er prisen steget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå