Maximan Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Hei, jeg har liggende et par deler til M43 og M42 etter et lite motorprosjekt jeg har drevet med. Komplett M43 motor med ledningsnett og girkasse som har gått 180k km Motoren lekker litt olje fra regkjedepakningene og bånnpanne. Kassa er meget tight og fin. Inneholder blant annet: Dynamo Starter Klimapumpe Servopumpe Bakre eksos til touring og mest sansynlig sedan Hjerne til M43 Vifte og viskosekobling LMM med luftfilterboks Dobbeltmasse svinghjul med OK clutch og trykkplate Clutch og trykkplate til enkeltmasse svinghjul som knapt ser slitt ut Delene selges rimelig som et alternativ til å skrote dem, bare å komme med vettuge bud så blir vi helt sikkert enig. Jeg er å nå her i tråden og på PM;) Kan muligens selge motoren i deler dvs innsug og topp og slikt for seg. Ser helst at deler hentes med mindre de er veldig små. Står i Bærum, Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Ligger bare her og støver. Kom med tilbud så blir vi enige;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Bare pling på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 Bare å ringe eller PM om noen trenger noe. Delene er bare i veien og går for kun symbolske summer så lenge folk henter;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2012 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå