bmmww1 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Lurer på å hente meg ein engelsk m3 men ka av delene e de eg ikke kan bruke? Kan eg bruke lesningsnette inni bilen? Instrumentpanel? Varmeapperat? Ineriør? Taktrekk? Er forstillingen lik? Bremsekraftforsterkeren? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Ledningsnett - ja, men må modifiseres da f.eks justering til speil er på feil side. Instrument - ja, men vises jo i miles Varmeapparat - usikker da jeg ikke har prøvd, men har virkelig ingen tro på at de er forskjellige Interiør - ja, men justering til speil er på feil side. Kan flyttes men får hull i dørpanelet (hvis coupé får du 2 håndak på førerstol og en på passasjerstol forran. I teorien blir det "vanskeligere" å komme i baksete, men ikke i praksis) Taktrekk - ja Forstilling - ja, men ikke tannstang Bremsekraftforsterkeren - ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Takk. Er det vanskeligt å eventuelt koble opp stor kjørekompjuter.? Da eg bare har temp å klokke/dato? Å kan eg bruke m3 instrument i på vanligt ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Er nok litt jobb å koble opp kun til kjørekomp. Du kan selvfølgelig trekke ut fra det engelske, men ser for meg endel jobb. M3 instrumentet går på orginalt ledningsnett, men du får selvfølgelig ikke oljetemp f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Henger meg på her. M3 speil fra en høyrestyrt bil, åssen passer de på en venstrestyrt? Noen forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Stor forskjell. Orginale m3 speil er vinklet mot fører, med speil fra en h.styrt bil får du store problemer med å justere så du ser noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Kjørecomputer er en liten jobb men fult mulig. Det ligger koblingskjema på nett. Har gjort dette selv på en 325 jeg hadde. Men du må klippe opp nesten alt som er baki der , bare så du er klar over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå