Thomaz Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Skal fjerne cat'en da den er deffekt å skrangler. Noen som vet hva jeg trenger av rør, størrelse etc. ? Er vel ikke bra å kjøre med deffekt cat, å man mister vel en del effekt av det og. ?
Thomaz Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Sitter sport eksos der fra før som er tilpasset 3,4 liter stroker kittet. Blir enten å fjerne innmat eller sette på nye rør. Vil helst sette på nye rør, så om noen har gjort dette før og vet hva jeg trenger så kan jeg plukke med det jeg må ha på vei hjem fra jobb i morgen
Martin80 Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Sitter sport eksos der fra før som er tilpasset 3,4 liter stroker kittet. Blir enten å fjerne innmat eller sette på nye rør. Vil helst sette på nye rør, så om noen har gjort dette før og vet hva jeg trenger så kan jeg plukke med det jeg må ha på vei hjem fra jobb i morgen Du får vel ikke bilen gjennom eu-kontrollen uten cat på..?
Thomaz Skrevet August 29, 2012 Forfatter Skrevet August 29, 2012 Nei men er akkurat eu godkjent. Så går to år. gikk gjennom med deffekt cat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå