AndersT Skrevet August 28, 2012 Skrevet August 28, 2012 Hei! jeg er bil noob, så tar kjangsen på og spørre om dette her. På bilde som er vedlegg lyser dette i displayet, er det bare å fylle på litt vann i lokket merket for det nede ved radiatoren? Som tileggesinformasjon så lyser det kun i ca 3-4 min så går lyset av, så vil tippe at det bare er litt som skal til hvis det ikke er meningen at det skal være sånn da! lov og le! hehehe, men som sakt.. bil amatør
AndersT Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Hvis ikke dette er noe 1-2-3 opprasjon så får jeg kansje dra på bmw og få dem til og fixe det for meg
AndersT Skrevet August 28, 2012 Forfatter Skrevet August 28, 2012 Ok, da skal jeg se om jeg finner ut av åssen man gjør det i manualen i mårra . thx
OrjanBmw Skrevet August 29, 2012 Skrevet August 29, 2012 Og helst ikke vann. men kjølevæske, ofte blandet 50/50 med vann da. men for best beskyttelse i kjølesystemet anbefales da kjølevæske, fås for ca 100kr på de fleste biltema/bildelutsalg/bilrekvisita/bensinstasjoner osv. Og pass på at FARGEN på kjølevæsken matcher. Hvis kjølevæsken er blå så fyller du blå kjølevæske, eller kjølevæske som er kompatibel med denne. For all del, vann virker også, men da helst i små mengder. ALDRI fyll 100% vann på kjølesystemet med mindre det er krise og du skal bare komme deg til nærmeste sted man kan skifte det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå