oxygaxe Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Hvem selger vipec i norge og hvem kan lage elnett til slikt? Bilen skal bare brukes til bane/drifting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Mener på "Integrale 8v/ELS tuning" her på forumet selger Vipec, han har også lagd ledningsnett til diverse motorer før, så hør me han om hjelp. Mvh - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Helt riktig. V44 sprutet testet vi i helgen å til den prisen funket det knall. Går vell en rød E30 drift edition her i norge som har Vipec sprut. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Els har sprut ja, link g4 er samme som vipec, bare billigere. Kan lage elnett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Er mange som bruker det her til lands, mitt fungerer også feil fritt. http://www.halandtuning.no er hovedimportør, men Eivind Skeie "Integrale8v/ELS tuning" selger også sprut, og lager veldig enkle PNP løsningwer dersom man ønsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Jeg har også god erfaring med vi-pec! Det som er en av fordelene, er at du kan bruke alt av orginale givere på motoren. Eneste negative er hvis du skal kjøre med en coil pr sylinder, så må du enten ha tenningsforsterker eller vag coiler f.eks.. Men skal du bruke org fordeler, er det helt topp! Håland tuning har jeg selv svært positiv erfaring med, og har også kun hørt positivt om Eivind Skeie. Skal du få laget ledningsnett, er nok Eivind den som har best mulighet til å hjelpe med det, event noen andre som kobler elektronikk.. Håland tuning tar seg mest av instilling av selve sprutet når det er ferdig montert og mapper. Det er faktiskt veldig enkelt å koble opp selv, men bør ha en viss peiling på elektronikk. Men jeg vil anbefale deg å kjøpe det sprutet som den personen som skal hjelpe deg med mappinga har erfaring med! Skal du derimot prøve selv, er nok vi-pec et veldig bra sprut å prøve seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 opasb på forumet her kjøpte vipec av ppf samt fikk lagd elnettet. Fungerer utmerket for han. Får høre med ELS da Takker for info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Angående link, så driver motornord/sundsvall med dette, hvordan er dette? Siden jeg er inne på dette med vipec og sprut generelt, hvilke nr er det på vag coilene som anbefales for m50 turbobygg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 opasb på forumet her kjøpte vipec av ppf samt fikk lagd elnettet. Fungerer utmerket for han. Får høre med ELS da Takker for info. Trodde ikke Svenskene hadde lov å slege ut av landet, var vertfall det jeg fikk opplyst før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 30, 2012 Share Skrevet August 30, 2012 Kommer man og henter så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxygaxe Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Solgte ikke ut av landet, ble montert og mappet i sverige. Stemmer at de ikke har lov å sende over til land som har egen importør. Bestilte meg vipec v44 i går... gledes til dette kommer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå