plattgatter Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Er ferdig med å sette inn 523 2,5 enkel vanos i bil som hadde orginalt 2,0 dobbel vanos, motor går rundt på starter men virker helt død. det er 5 kontakter fra bil som ikke har noen adresse lenger!! må eg bytte ledningsnett??? 2,5 står no med manuellgear men stod med aut.orginalt bilene er 98/99modeller.
bjørn vidar Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 tror isåfall du må bytte motorledningsnett skal det være håp desverre.... kanskje noen andre som har fått dette til som kan hjelpe bedere?? gjorde det samme på min for ikke lenge sida. 520i dobbel vanos - 528i enkel vanos jeg fikk heller ikke start, bare motor gikk rundt gikk lei av feilsøking så ente desverre med å sette tilbake orginal motor
narcatis Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Problemet ligger nokk i startsperra. nøkkel ligger kodet opp mot styreenheten. så viss du vil få skiftet motor og styreenhet må du nåkk inn og få det programert. ________________________________________
plattgatter Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Hvist eg bytter til ledningsnettet som hørte til M52-B20 vil det passe på kontaktene på M52-B25.motoren og det vil vel bli noen til overs,skal eg bruke hjerner fra M52-B25?????????????
///Naitsirk Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Du prøvde ikke å gjøre litt research før du begynte a?
killarinc Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 da er det vell en tu motor den ene som du trenger motorledningsnett til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå