Bimmer911 Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Hei. Jeg er innterresert i ett E36 Coupe karosseri. Kan være havarert motor, knust grikasse, knuste ruter. Trenger heller ikke nødvendigvis dører, panser eller bagasjeluke. Men kanaler bør være i grei stand, ikke rust i dempertopper, hjulbrønn osv. Og helst ikke rust i hjulbuene bak ( Evt minimalt med rust) Overflaterust går greit, bare det ikke er gjennomgående. Og bilen må være registrert i Norge og ikke kollisjonskadet.
runarlunden Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 har eit mørkeblått e36 cupe karosseri er minimalt med rust selger kun karosseriet, vill helst beholde dører panser å forskjermer, motor,gir å intriør står de ikkje i bilen frontruta er sprekt, med har ei liggende høres de intresangt ut ? sender du meg ein sms kan jeg sende bilde av den 95972558
Joher Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hei Har ett du kan få for 1000kr, om du tar på deg jobben å fjerne det. Kun bakstilling som er på, så er ikke trillbart. Mangler alt av dører, bagasjeluke, forskjermer, motor og gir. B Har vært registert i Norge siden 1999, er en 1993 318is. Ene bakskjermen er ikke bra pga rust, må byttes. Ellers vil jeg påstå den er ganske så bra Bilen står inne på ett lager rett over Sotrabroen. ble demontert i vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå