DariusK Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 Har noen fått 3g til å virke på d99 med android? Jeg får ikke til, gikk gjenom jeff sin tråder og masse mer, men fant ikke svar. Ser ut som at resten av verden bruker wifi/hotspot. Bruker mobilbredbånd sim fra netcom. Modem koblet på riktig kabel, skriver in APN MCC og MNC, resten sletter men skjer ingenting. Også lyser rødt konstant på modemen.normalt?
DariusK Posted September 3, 2012 Author Posted September 3, 2012 Fant ut av det selv. Skal trykkes ``hjem`` knappen etter man er ferdig å skrive inn APN, i stedet ``menu`` og ``save``.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now