monssen91 Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Heisann ! Følet bilen min ikke er helt frisk , og har følt det slik en god stund ! Når den står på tomgang ligger den å ruser seg fra 400rpm-1500rpm ca noen ganger ! Av og til er det som om den skal daue før den stiger igjen ! Når jeg løser bilen må jeg ha en del gass-ellers dauer den ! Den virker og veldig nøkkete da jeg slipper gassen ! Bensinforbruket er vel alt fra 8-10/100km! Kan også nevne at dem bruker en god del motor olje og svetter endel fra topplokkspakningen da 3-4 av disse boltene sitter løst ! Motor har kjørt seg 298156KM !! Takk for svar på forhånd !!
shoetang Skrevet August 31, 2012 Skrevet August 31, 2012 Se etter hull i slangen som går fra luftfilter boksen. denne kan morkne.
monssen91 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Skrevet August 31, 2012 Ingen hull! Kan også nevne at den tikker en god del!
Sturmtiger Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Skjekk tomgangs motoren, den høres ikke helt frisk ut. Eller så er det noe dritt/støv i luftmassemåleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå