bmwstein Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Hei ! Har plutselig fått problemer med oljetrykket på 3,6'en ! Får ikke trykk når jeg starter opp motoren ! Har selvfølgelig sjekket oljenivå og søkt etter lekasje, men er ingenting. Ser bare oljelampa lyser hele tiden, og har ikke turt å starte den mer enn et par sek etter det. Noen med noe erfaring om tette oljetrykksventiler eller lignende ? Noen tips ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now