hæreid Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Har ein 525 tdsa e34 94 moddel Men den går ikke som den ska og som den har gjort før Det virker nesten som om du ikke for jitt full gass eller noe. Du trør gassen i båtten og det tar lang tid før det skjer noe. Men når den fyst kommer så er den frisk Noen ide hva det kan være ? Har også problem med at den er vanskelig å starte :-/ må gløde to ganger for og starte den når den er kald. Alle glødepluggene er bytter. Noen som vet hva det skyldes ? Jørgen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now