Tlokkeno Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Nettop kjøpt meg en 2003 730d. Når jeg slipper gassen virker det som om bilen bruker motoren til å bremse litt for så å slippe igjen. Turtallet går opp og jeg merker det på bilen at den bremser litt før den slipper. Den bremser bare ca et sekund av gangen før den slipper opp. Den gjør dette kontinuerlig helt til den er under en viss hastighet avhengig av hvilket gir den er i, elle jeg gir på litt gass igjen. Skal den gjøre det? Er dette noe jeg eventuelt kan justere eller skru av? Har prøvd å lete i min tyske bruker manual, men kan ikke finne noe. Alle ideer mottas med takk
kimmen12 Posted August 31, 2012 Posted August 31, 2012 Lurer på dette også... Har det på min E38 og....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now