Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nettop kjøpt meg en 2003 730d. Når jeg slipper gassen virker det som om bilen bruker motoren til å bremse litt for så å slippe igjen. Turtallet går opp og jeg merker det på bilen at den bremser litt før den slipper. Den bremser bare ca et sekund av gangen før den slipper opp. Den gjør dette kontinuerlig helt til den er under en viss hastighet avhengig av hvilket gir den er i, elle jeg gir på litt gass igjen.

Skal den gjøre det?

Er dette noe jeg eventuelt kan justere eller skru av?

Har prøvd å lete i min tyske bruker manual, men kan ikke finne noe.

Alle ideer mottas med takk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...