Jump to content

Hva er det som lekker ut her? BILDE (..av synderen)


Recommended Posts

Posted

La merke til en dam under fronten på passasjer siden på min 320 med m52 motor. Bilen har AC. Ser ut som en nippel som lekker ut vanndråper. Anyone??

Bildet er tatt under bilen opp mot høyre frontlykt:

564508_460141824019073_894099750_n.jpg

Posted

Må innrømme at jeg har litt problemer med å se både nippelen og væsken som lekker.. :oops:

Men du kan jo lukte på det, og evt. smake? Mye lettere å finne ut da. Kan jo være fra AC, eller bare drenering av noe slag?

Posted

Får du ikke forstørret bildet?

Det har blitt foreslått lyktespylere. Det lukter spylevæske så det stemmer kanskje. Men lurer uansett da på hvorfor den drypper ut så mye

Posted

Det ser ut som en spylerveske tank, så det er helt sikkert en slange som har falt av.

Kjøp ny justerbar klemme å sett den på igjen. :>

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...