Thewiz Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 BMW E36 318is coupe 1992 216tkm veldig pen bil, men har noen småriper her og der, samt litt overflaterust i hjulbuer/kanaler, flekklakkering har blitt gjort av tidligere eier, teknisk god stand men takluka fungerer bare når den vil (dårlig kontakt til knappen) eu godkjent til 2014 Justerbart coilovers (vmaxx sport) GS performance topplager bak sort hattehylle m-girkule og chrome ringer i instrument stor OBC (ikke koblet opp) k&n konfilter nye slanger til veivhusventilasjonen m-front, bakfanger, sidelister og speil, innstegslister alle delene er plukket fra e36 m3. tatt oljeskift med castrol olje i mitt eie Det er noe som må gjøres med bilen: Per dags dato har den et motorproblem som gjør at den tikker / skraper når den er kald. Jeg tror det er registrerskinnene som er løse som skraper mot kjedet. Når bilen er varm er ikke dette et problem. Den har også en pipelyd / hylelyd ved pådrag som jeg tror er diff, men vet ikke helt sikkert enda. Kommer bakfra. sikkert noe jeg har glemt, men det er bare å spørre. for mye mer info se tråden i signaturen min. Felgene på bildet er solgt, selges med double spoke II felger. Pris: 45000,- uten felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hadde jeg bare hatt penger! lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Hei.. Flott bil du selger.. Skulle du være intr. I å selge felgene til meg send meg en pm. Mvh. Snorre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Takk for det folkens PM sendt snorre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorrebmw Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Besvart. Deal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Har du bilder av interiøret? Og hvor mye koster den med felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Litt usikkert med tanke på salg enda, da det er endel som jeg skal gjøre før salg. Det er forresten ordnet eksos på den nå. Dobbel simons eksos bak. Må eu godkjenne den først, så skal bytte bremsesrør bak og brekk + noe småfiks. Dette er det eneste bilde jeg har av interiør. Hvis neste eier kjøper med felgene, skal han få noe avslag på disse. Så 50 lapper med felger/dekk. Det følger også med 17" alufelger på vinterdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Litt usikkert med tanke på salg enda, da det er endel som jeg skal gjøre før salg. Det er forresten ordnet eksos på den nå. Dobbel simons eksos bak. Må eu godkjenne den først, så skal bytte bremsesrør bak og brekk + noe småfiks. Dette er det eneste bilde jeg har av interiør. [ Bilde ] Hvis neste eier kjøper med felgene, skal han få noe avslag på disse. Så 50 lapper med felger/dekk. Det følger også med 17" alufelger på vinterdekk 50 lapper etter påkostet du skulle gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jepp. 50 lapper for bil ferdig eu godkjent i 2 år til (altså 2014) og med throwing star felg/dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndeRsen94 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jepp. 50 lapper for bil ferdig eu godkjent i 2 år til (altså 2014) og med throwing star felg/dekk Eventuelt interresert i bytte ? bmw e46 320D 99 model. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Nei, dessverre. Jeg er kun interessert i rent salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molle Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 identisk bil som jeg klarte å knuse noen år tilbake, hadde vært utroli gøy og hadd likens:) flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molle Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 forresten, hva er byttet med tanke på eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå