Gå til innhold

E36 318IS Coupe selges

Thewiz
 Share

Anbefalte innlegg

BMW E36 318is coupe 1992 216tkm

veldig pen bil, men har noen småriper her og der,

samt litt overflaterust i hjulbuer/kanaler, flekklakkering har blitt gjort av tidligere eier,

teknisk god stand men takluka fungerer bare når den vil (dårlig kontakt til knappen)

eu godkjent til 2014

Justerbart coilovers (vmaxx sport)

GS performance topplager bak

sort hattehylle

m-girkule og chrome ringer i instrument

stor OBC (ikke koblet opp)

k&n konfilter

nye slanger til veivhusventilasjonen

m-front, bakfanger, sidelister og speil, innstegslister alle delene er plukket fra e36 m3.

tatt oljeskift med castrol olje i mitt eie

Det er noe som må gjøres med bilen:

Per dags dato har den et motorproblem som gjør at den tikker / skraper når den er kald. Jeg tror det er registrerskinnene som er løse som skraper mot kjedet. Når bilen er varm er ikke dette et problem.

Den har også en pipelyd / hylelyd ved pådrag som jeg tror er diff, men vet ikke helt sikkert enda. Kommer bakfra.

sikkert noe jeg har glemt, men det er bare å spørre. for mye mer info se tråden i signaturen min.

Felgene på bildet er solgt, selges med double spoke II felger.

Pris: 45000,- uten felger.

3011s1w.jpg

ab07kj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt usikkert med tanke på salg enda, da det er endel som jeg skal gjøre før salg. Det er forresten ordnet eksos på den nå. Dobbel simons eksos bak. :) Må eu godkjenne den først, så skal bytte bremsesrør bak og brekk + noe småfiks.

Dette er det eneste bilde jeg har av interiør.

as25w7xdg7wy06ur7p0s.jpg

Hvis neste eier kjøper med felgene, skal han få noe avslag på disse. Så 50 lapper med felger/dekk. Det følger også med 17" alufelger på vinterdekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikkert med tanke på salg enda, da det er endel som jeg skal gjøre før salg. Det er forresten ordnet eksos på den nå. Dobbel simons eksos bak. :) Må eu godkjenne den først, så skal bytte bremsesrør bak og brekk + noe småfiks.

Dette er det eneste bilde jeg har av interiør.

[ Bilde ]

Hvis neste eier kjøper med felgene, skal han få noe avslag på disse. Så 50 lapper med felger/dekk. Det følger også med 17" alufelger på vinterdekk :)

50 lapper etter påkostet du skulle gjøre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...