Martin80 Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Ja, selv ikke nye felger er vel 100% rette uten at de ihvertall har veldig høy standard som O.Z. ol ? På e39..hvor mye kast kan man regne med går bra uten at det merkes eller betyr noe ? Hvor mye kast er normalt/vanlig på nye felger til 10-15K ? 0,5 mm, 1 mm, 2 mm..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Burde vel ikkje være stort kast i nye felger men ubalanse er det uansett kvalitet. Men klarer må ta opp ein del kast med vekter i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
narcatis Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Trenger ikkje og anke på felger, er meir ubalanse i dekka du skal montere på felgane dine... Så poenget mitt er kjøp dei felger du liker og heller legg litt meir i dekk;o)... men billige felger får du lettere kast i enn dyrere. ______________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin80 Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Burde vel ikkje være stort kast i nye felger men ubalanse er det uansett kvalitet. Men klarer må ta opp ein del kast med vekter i tilfelle. Jeg trodde heller ikke at det er kast i nye felger, før jeg sjekket noen nye felger og en fra en annen forhandler sa at det vanligvis er litt kast i rimelige felger, kanskje 1-2 millimeter..? Noen som har sjekket sine nye felger før montering..om de egnetlig er helt rette..? Eller er det bare disse..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 E39 er veldig følsom på dette - min er forjævlig pga Sunny pissdekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Avviket på en ny felg skal ikke være større enn 0,3mm uansett billig eller dyr. Finner du en forhandler som påstår det er normalt med 1-2mm så ville jeg gått et annet sted. For så mye som det merker du på stort sett alle biler. Men det viktigste er og legge penger i kvalitets dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Dersom du har mye kast etter at dekket er montert kan du prøve å snu dekket en halv omdreining i forhold til felgen, det kan hjelpe mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå