Morty999 Posted September 1, 2012 Posted September 1, 2012 har vært litt fukt i den, men er tørket opp, er i kurrant bruksstand og har vært i bruk i sommer. har ikke plass til denne så da selges den slik den står, skilter er på plass og er veteran så koster 0kr i året å ha skilter på. alt av lys ol fungerer, håndbrekk og bremser er i orden. eneste negative er att takluka mangler og den er tettet igjen med plastikk. følger med nøkkel til dør. ypperlig festivalvogn! går billigere ved hurtig handel!, den står på auli i nes komune, men kan møtes event for leverign i akershus/oslo. men jeg drasser ikke rundt på den for å vise den frem. Morten 93851844
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now