bjornar-a Posted September 2, 2012 Posted September 2, 2012 hei. jeg ønsker meg en importert m3. men helst bare moset inn til norge da jeg ser etter noe som ikke er så dyrt. planen er og bruke den til banebil. om motoren har rast gjør ikke det så veldig mye. om noen har lyst til og hjelpe med med og importere en bil og så funker det og ta kontakt for en hyggelig BMW prat 99531574 Mvh Bjørnar
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now