TommyFF Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hei. Har en e39 hvor nå 2 av dørene mine har problemer. høyre bakdør går kun å åpne fra innsiden, og sjåfør døren går kun å åpne fra utsiden. sjåfør døren fungerte helt frem til jeg skulle åpne dørpanelet for å bytte speil. fikk ved et hell litt belastning på håndtaket så var vel det som satte punktum for den. tips til hvordan man strammer disse ?? frustrerende å måtte ned med vinduet hver gang for å komme seg ut, og hat å måtte opp med passasjerdørforan for å lukke opp døren bak setter STOR pris på hjelp til dette da jeg helst ikke vil begynne uten å ha en liten pekepinne
Leo Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hvis du har vært ned med dørtrekkene på innsiden er det lett at vairer og fester kan hoppe av ned montering igjen. Evt. at de knekker Beste løsning er faktisk å ta av dørtrekkene på nytt og se om noe er ødelagt eller ikke på plass Hvis du ikke blir klok på det, ta bilde og poste med spørsmålet der problemet er
TommyFF Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 på førerdør får jeg motstand og kjenner den tar tak, men at den virker for slapp til å få åpnet døren fra innsiden. på bakdøren er d ik særlig motstand, så godt mulig d har hoppet av noe der,men den døren har aldri vært demontert tidligere. får prøve meg til uken og se hvordan alt sitter sammen om noen har gjort dette før, gi gjerne lyd ang tips/triks
bmw black jet Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 På førerdøren har nok bare vaieren hoppet ut av sporet sitt.
TommyFF Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 får åpne og se og satse på det går greit å fikse
Hollabaloo Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 På førerdøren har nok bare vaieren hoppet ut av sporet sitt. Jepp, det vil jeg også tro. Samme skjedde på min og da hadde vaieren på et eller annet vis hoppet ut av sporet på dørhåndtaket, d.v.s. den sorte tappen til høyre på håndtaket som vises øverst i bildet:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå