Joachim_M5 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Originale BBS felger. Følger med en ekstra bakfelg med en liiten kantskade. Det er også et sår i senteret på en av framfelgene, og litt lakkstøv på en annen felg. Hadde egentlig tenkt å bruke dem som banehjul på E30'n, men har den del felger fra før så derfor vurderer jeg å selge dem. ET 32 bak og ET38 foran PRISSENKET: 3000kr for felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Hva er vekta per felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Veit ikke, kan veie dem. Hvis det var for frakt du tenker på så kan jeg ta dem med til Kristiansundsområdet. Jobber på Axess like ved Vestbase for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Nei, kun vekta jeg tenker på Skulle hatt ett sett med meget lette felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Skal prøve å få veid dem iløpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Kult Fin e36 tur å hente dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 En bakfelg veier 9,2kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Tar dem når den jævla nav gjengen gir meg litt penger, innen ett par dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 den er brun. Skal ikke på jobb på onsdag, så hvis det passer for deg så kan du komme når som helst den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Tåpp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Hei. Jeg er int i disse , du skal ikke til rudskogen /skiens traktene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Nei, dessverre. Men Frans sier ha skal ha dem så jeg anser dem som solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Okay , får si ifra om de ikke blir solgt da. Kunne kanskje vært gøy å hatt de på touringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Disse skal jeg ha ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå